Pasjonaci sportu
Jakie koszule są dobre na imprezy? - Wersja do druku

+- Pasjonaci sportu (http://www.edukatorstylu.pl)
+-- Dział: Pozostałe (/dzial-pozostale)
+--- Dział: Rozrywka (/dzial-rozrywka)
+--- Wątek: Jakie koszule są dobre na imprezy? (/w-jakie-koszule-sa-dobre-na-imprezy)



Jakie koszule są dobre na imprezy? - Stashek - 04-18-2017 09:57 AM

tak się zastanawiam jaka koszula jest dobra na imprezę. Wiem, ze dziewczyny lubią jak się facet dobrze ubierze, ale nie ma co przesadzać. Także koszula jest obowiązkowa, ale jaka? Kompletnie się w tym nie orientuję. Może ktoś bardziej doświadczony wie co jest najlepsze w takich sytuacjach.


Jakie koszule są dobre na imprezy? - niemloda - 04-18-2017 10:48 AM

To fakt, facet w koszuli zawsze wygląda lepiej. Oczywiście wszystko zalezy na jaką imprezę idziesz. Bardziej oficjalne wymagają większej elegancji, ale jeśli po prostu idziesz do klubu to polecam casualowe koszule Wink Poczytaj sobie więcej tutaj http://sklep-diselentino.pl/koszula-na-impreze. Fajnie prezentują się koszule we wzory. To może być gruba krata, ostatnio bardzo modna labo małe kropeczki lub inne ciekawe motywy. Tutaj jest naprawde duża dowolność i kolorystycznie też możesz zaszaleć.


Jakie koszule są dobre na imprezy? - messenger_of_light - 04-18-2017 01:12 PM

Zgadzam się, impreza bez koszuli nie ma sensu. Koszula jest obowiązkowa. Kiedy ją założę od razu lepiej się czuję. Przejrzyj sobie te koszule http://sklep-diselentino.pl/pl/c/Mezczyzni/7. Na imprezę wybrałbym albo te w kratę albo te z kontrastującym mankietem i guzikami. Ja mam taką zasadę, zę jednolite białe, czy niebieskie koszule raczej zostawiam na eleganckie okazje, a takie ciekawsze wzory na imprezy. Ale chyba nie jest to jakaś ogólna zasada tylko moje prywatne preferencje Wink tak po prostu lepiej się czuję Tongue


Jakie koszule są dobre na imprezy? - Agnieszka Kupczyk - 04-18-2017 03:05 PM

Jeśli mogę dorzucić swoje zdanie. Koszule jak najbardziej tak, ale dopasowane. dziewczyny bardzo na to zwracają uwagę. I chodzi mi tu zarówno o rozmiar, fason jak i kolor. To blondynów pasują inne koszule do brunetów inne. Najlepiej poradź się jakiejś kobiety. Jak masz to najlepiej swojej, ona na pewno dobrze ci podpowie Smile No i rozmiar, zanim zamówisz dobrze się zmierz i nie oszukuj. nawet jeśli masz za dużo na brzuszku albo na boczkach możesz to ukryć dobrze dopasowaną koszulą, ale jak będziesz na siłę się wciskał w slima, bo taka jest fajna to na pewno nie będziesz wyglądał dobrze. Tongue


Jakie koszule są dobre na imprezy? - Stashek - 04-18-2017 05:50 PM

Ok. dzięki za rady.